Копие на вписан акт в Имотен регистър
40,00 лв.
Повече за документа: Копието на вписан акт в Имотен регистър дава информация относно вписани възбрани върху мота, съдебни решения, ипотеки, сделки с този обект. Документът може да се използва при различни ситуации, както и да се представи пред различни институции. С копието на вписан акт, свързан с определен имот, може да се докаже също и собствеността върху обекта.
За да изпълним услугата, са необходими:
- Вид на акта;
- Том;
- Номер на дело;
- Година на акта;
- Номер и дата от входящ или двойно-входящ регистър.
Основни институции, пред които може да се представи: Нотариус, банки и финансови институции, съдилища, общински и държавни администрации, частен съдебен изпълнител, НАП, АГКК, застрахователни компании.
Цена на услугата: 40 лв.
Срок за изпълнение: До 24 работни часа
Копие на вписан акт в Имотен регистър може да послужи при сключването на различни сделки, при кандидатстване за кредити, както и за получаване на информация за даден имот. Този документ може да се изисква също и при кандидатстване за определени услуги.
Набавянето на копие на вписан акт в Имотен регистър може да бъде задача, която да изисква отделянето на време, което пък невинаги е възможно в динамиката на нашето ежедневие. Ако не разполагате с възможност да извадите този документ сами или пък не желаете да се сблъскате с бюрократични спънки, можете да се доверите на нашите услуги!
Единственото, което се изисква от Вас, е да направите няколко клика с мишката и да предоставите нужната информация – ние ще свършим всичко останало!
Как да се възползвате от услугата?
За да се възползвате от нашата услуга, добавете „Копие на вписан акт в Имотен регистър“ в количката си. При завършване на поръчката трябва да ни предоставите данните и документите, които ще ни бъдат нужни, за да извадим документа вместо Вас.
Накрая трябва да заплатите услугата – при успешно плащане ние ще обработим Вашата заявка и ще Ви изпратим генерирано пълномощно, което да подпишете.
В каква форма можете да получите документа?
Можете да получите документа както по електронен път, така и на хартиен носител. Ако желаете да получите копието на хартия, трябва да ни предоставите адрес, където да го изпратим.
Защо е необходимо копие на вписан акт в Имотния регистър?
Копието на вписан акт в Имотен регистър, както вече споменахме, може да бъде от полза в различни ситуации. Покупко-продажбата на определен имот може да наложи изваждането на този документ, тъй като в него се съдържа основната информация за обекта, която най-често е свързана със собствеността, както и дали са налице определени тежести (кредити).
Кандидатстването за ипотека също може да наложи набавянето на това копие, тъй като банката трябва да направи своето проучване и да се увери, че всички предоставени данни са актуални и верни. Едва след обстойната проверка на информацията за даден имот банката или финансовата институция може да отпусне кредит.
При съдебен спор, който е свързан със собствеността на имота или неговото унаследяване, копието на вписан акт в Имотния регистър може да послужи като доказателство. Чрез този документ също така може да се направи проверка дали върху имота има ипотеки, възбрани и ограничения, които могат в бъдеще да създадат неприятности.
Необходим ли е електронен подпис за подписване на пълномощното?
Не, не е необходимо да разполагате с електронен подпис, за да подпишете пълномощното. Документът, който ще Ви изпратим, може да бъде отворен през мобилното Ви устройство, откъдето можете да поставите подписа си бързо и лесно.
Важно е да подчертаем, че пълномощното е сред документите, които трябва да ни предоставите, за да извадим копието на вписан акт от Имотен регистър вместо Вас.
Анонимен –
Много добро качество!