Справка за имот от имотен регистър при агенция по вписванията
40,00 лв.
Повече за документа: Справката за имот от Имотен регистър при Агенцията по вписванията е документ, който предоставя подробна информация за вписвания, отбелязвания, заличавания по партидата на даден имот. Този документ може да отрази всички промени по партидата, които са извършени след 1991 година.
Чрез тази справка може да се набави информация относно предишни сделки с този имот (покупко-продажби), теглене на кредити (ипотека) и т.н.
За да изпълним услугата, са необходими: Кадастрален номер, идентификатор или пълен адрес на имота. Може да се предостави също и номер на имотна партида в Агенцията по вписванията.
Основни институции, пред които може да се представи: Справката може да послужи пред нотариус, банки и финансови институции, съдилища, общинска администрация, държавна администрация, адвокат.
Цена на услугата: 40 лв.
Срок за изпълнение на услугата: Възможно най-скоро след извършване на заплащането по заявката.
Справката за имот от Имотен регистър при Агенцията по вписванията е официален документ, който може да послужи пред различни институции, както и да се използва при различни ситуации. Този документ може да покаже промените в правното състояние на имота, които са се случили до момента.
Тази справка може да даде актуални данни относно собствеността на имота, дали има дела, които се водят по отношение на тази собственост, дали има наложени възбрани върху имота и т.н. Документът може да се набави за всеки един имот в страната.
Изваждането на справката за имот може да отнеме време и да изисква чакане по опашки. Ако искате да си спестите тези неща, можете да се доверите на нашите услуги! Само няколко клика на мишката са достатъчни, за да си осигурите желания документ, без да се налага да се сблъсквате с бюрократичните спънки.
Как да се възползвате от услугата?
За да се възползвате от услугата, трябва да добавите „Справка за имот от Имотен регистър при Агенцията по вписванията“ към своята количка. След това е добре да посочите всички данни и документи, които ще ни бъдат необходими, за да набавим документа вместо Вас.
Ние ще изпратим на имейла Ви генерирано адвокатско пълномощно едва след като успешно заплатите услугата. С този документ Вие ще ни позволите да извадим документа от Ваше име.
В каква форма можете да получите документа?
Можете да получите този документ какво в електронен вариант, така и на хартия. Ако желаете да получите справката на хартиен носител, трябва да ни предоставите актуален адрес, където да я изпратим.
Защо е необходима справката за имот от Имотен регистър при Агенция по вписванията?
Тази справка може да послужи при сключването на различни сделки. Документът може да се използва при покупко-продажбата или прехвърлянето на имот. Чрез тази справка купувачите или наследниците на имота могат да се запознаят с това дали обектът има някакви тежести (например неизплатен кредит).
Документът може да бъде от полза и при кандидатстване за кредит – банките и финансовите институции искат да бъдат запознати с правния статут на имота, както и дали има предишни ипотеки, които не са изплатени.
Справката за имот от Имотния регистър при Агенцията по вписванията може да се представи също при съдебни дела. Документът може да послужи като доказателство при спорове за собственост, наследство или подялба.
Той може да послужи също и при нотариус – когато специалистът оформя документите по сделка с даден имот, може да се нуждае от информация относно правния статут на обекта.
Необходим ли е електронен подпис за подписване на пълномощното?
Не е необходимо да притежавате електронен подпис, за да подпишете генерираното от нас пълномощно. Достатъчно е да отворите изпратения от нас документ през приложението на електронната поща на Вашето мобилно устройство – от там бързо и безпроблемно ще можете да поставите подписа си върху пълномощното.
Анонимен –
Страхотен продукт!