Удостоверение за тежести на имот
80,00 лв. – 110,00 лв.
Удостоверение за тежести на имот е официален документ, който се използва при сключване на имотни сделки, както и при кандидатстване за финансиране от банки. С негова помощ може да се набави информация за всички вписвания, отбелязвания и заличявания по партидата на конкретен имот.
Този официален документ показва всички вписвания, които са извършвани от 1991 г. насам и може да се направи за всеки един имот, който се намира на територията на Република България.
За да изпълним услугата, са необходими: Кадастрален номер на имота (идентификатор) или пълен адрес на имота. Можете да предоставите също номер на имотна партида в Агенция по вписванията. Необходимо е да ни предоставите също и акт за собственост на имота.
Основни институции, пред които може да се представи: Този документ може да послужи пред нотариус, банки и финансови институции, съдилища.
Цената на услугата според това в какъв срок е необходимо да се издаде актът за раждане:
- 7 работни дни – 80 лв.
- 3 работни дни – 110 лв.
Повече за „Удостоверение за тежести на имот“
Удостоверение за тежести на имот е официален документ, който може да послужи при сключването на имотни сделки и кандидатстване за кредит. Чрез този документ може да се набави информация дали конкретния имот е свързан със съдебни дела (при спор за собственост или наследство), дали е свързан с ипотеки (които все още се изплащат или са изплатени) или възбрани.
Чрез този документ може да се разбере дали има предходни сделки с този имот. Удостоверението за тежест на имот може да се използва пред различни институции.
Изваждането на това удостоверение може да отнеме известно време, с което човек невинаги разполага в ежедневието си. Ако искате да си спестите чакането по опашки и бюрократичните спънки, можете да се доверите на нашите електронни административни услуги!
Как да се възползвате от услугата?
За целта трябва да добавите „Удостоверение за тежести на имот“ в количката си, а след това да предоставите всички необходими данни и документи. Необходимо е да заплатите услугата – едва при успешно заплащане ние ще обработим Вашата заявка и ще Ви изпратим генерирано адвокатско пълномощно по електронен път, което трябва да подпишете.
С негова помощ Вие ще ни предоставите разрешение да извадим удостоверението вместо Вас.
В каква форма можете да получите документа?
Можете да получите този документ както в електронен вариант (на електронната си поща), така и на хартия. Ако желаете документът да бъде на хартиен носител, трябва да ни предоставите адрес, докъдето да изпратим удостоверението.
Защо е необходимо удостоверението за тежести на имот?
Удостоверението за тежести на имот може да се използва в различни случаи. Този официален документ може да послужи при покупко-продажбата на имот – с негова помощ купувачите обикновено проверяват дали имотът има някакви ипотеки, възбрани и т.н.
Банковите институции също често търсят този документ, когато се кандидатства за ипотечен кредит. Чрез удостоверението за тежест на имот те могат да проверят дали даден имот има други кредитни задължения.
Този документ може да се използва също и по време на съдебен процес. Удостоверението може да послужи като доказателство по съдебното производство.
Наследяването на имот също изисква да се направят необходимите проверки, за да бъде новият собственик наясно дали наследява и някакви тежести. Делбата на имот също изисква пълен набор документи, които да дадат информация за правното състояние на конкретния обект – удостоверението за тежести на имот също може да се използва в такива случай.
Необходим ли е електронен подпис за подписване на пълномощното?
Не, не е нужно да притежавате електронен подпис, за да подпишете генерираното от нас пълномощно. Достатъчно е да отворите документа през мобилното си устройство – от там бързо и лесно ще положите своя подпис.
В някои случаи може да имате нужда и от следните онлайн документи:
- Справка за вписан акт в Имотен регистър – предоставя информация за вписвания, отбелязвания и заличавания, свързани с имота.
- Копие на вписан акт в Имотен регистър – използва се за представяне на договори или нотариални актове, свързани със собствеността.
- Заверен препис от акт вписан в Имотен регистър – изисква се за нотариални производства и при сделки с имоти.
- Справка по три имена от Имотен регистър – позволява проверка за вписани актове на физическо лице, свързано с имота.
- Справка за лице от имотен регистър по ЕГН / ЕИК / БУЛСТАТ – използва се при по-широка проверка за обвързаност на лице с даден имот.
- Удостоверение за имуществени отношения между съпрузи – в определени случаи е нужно при сделки или наследствени дела, свързани с тежести върху имот.
- Базов пакет за сделки с недвижими имоти – включва основните документи за покупко-продажба, включително удостоверение за тежести.
- Документи за ипотечен кредит – при кредитиране удостоверението за тежести е задължителна част от пакета документи.
За да поръчате електронно, изберете услугата, която Ви е необходима!
Поръчка | "Обикновена", "Експресна" |
---|
Анонимен –
Топ продукт! Доволен съм