Данъчна декларация за имот
80,00 лв.
Данъчна декларация за имот е документ, който се подава към поделение „Местни данъци и такси“ към съответната община. Целта на този документ е властите да отчетат промяната в собствеността на даден имот, както и да се определи какъв трябва да бъде размерът на данъците, които ще се плащат в бъдеще.
Това обикновено са данък върху недвижимите имоти и такса битови отпадъци.
За да изпълним услугата, са необходими: Ако сте физическо лице, трябва да ни предоставите три имена, постоянен адрес, номер на лична карта, дата и място на издаване на личната карта. Ако става дума за юридическо лице, трябва да се посочат име на фирмата, ЕИК или Булстат, адрес на управление, три имена и адрес на съсобственик.
Също така трябва да подпишете генерираното от нас адвокатско пълномощно, което ще получите на електронната си поща.
Основни институции, пред които може да се представи: Данъчната декларация за имот може да се представи в общината, отдел „Местни данъци и такси“, НАП, съдилища.
- Цена на услугата: 80 лв.
- Срок на предоставяне: До 7 работни дни
Повече за „Данъчна декларация за имот“
Подаването на този документ се извършва в срок от два месеца от придобиването на въпросния имот. Декларацията е необходима в няколко случая, при които има промяна в собствеността. Подаването на данъчна декларация за имот обаче може да бъде неприятна задача, която да изисква чакане по опашки, както и бюрократични спънки.
Ето защо можете да се доверите на нашите онлайн административни услуги – ние ще подадем документа вместо Вас. По този начин няма да се тревожите дали сте попълнили всичко коректно и същевременно няма да губите времето си.
Как да се възползвате от услугата?
За да се възползвате от тази услуга, е необходимо да добавите „Данъчна декларация на имот“ в коликата. Важно е да ни предоставите всички необходими данни, както и те да бъдат коректни. След това трябва да заплатите услугата – при успешно плащане ние ще обработим Вашата заявка и ще изпратим на електронната Ви поща генерирано адвокатско пълномощно, което трябва да подпишете, за да ни позволите да подадем декларацията от Ваше име.
В каква форма можете да получите документа?
След като подадем декларацията, ще ви изпратим документ, който ще удостовери, че декларацията Ви е подадена. Можете да получите този документ както по електронен път, така и на хартия. Ако желаете да бъде на хартиен носител, трябва да ни оставите актуален адрес, където да изпратим документа.
Защо е необходима данъчната декларация за имот?
Подаването на тази декларация, както стана ясно, е необходимо за актуализиране на данните в общинските и държавните регистри.
Изпълняването на тази процедура обаче е необходимо само в някои случаи. Данъчната декларация за имоти се повада при придобиване на новопостроен недвижим имот, който не подлежи на въвеждане в експлоатация.
Подаването на този документ към „Местни данъци и такси“ е необходимо при придобиване на недвижим имот по наследство. Данъчната декларация за имот е необходима също, когато се извършват промени в преустройството и предназначението на вече съществуваща сграда, както и при промяна на други обстоятелства, свързани с този обект, които имат значение за формирането на данъка.
Необходим ли е електронен подпис за подписване на пълномощното?
Както вече споменахме, пълномощното, което ще Ви изпратим на електронната поща, е изключително важно за подаването на декларацията. Подписването на този документ не изисква притежанието на електронен подпис.
Достатъчно е да отворите пълномощното през своята електронна поща на мобилното си устройство – оттам ще можете да поставите подписа си бързо и безпроблемно.
В някои случаи може да имате нужда и от следните онлайн документи:
- Базов пакет за сделки с недвижими имоти – включва основните документи, необходими при покупко-продажба на имот, включително и подаване на данъчна декларация.
- Данъчна оценка на имот – често се прилага към данъчната декларация при деклариране на нов имот или промени в собствеността.
- Удостоверение за имуществени отношения между съпрузи – необходимо при деклариране на имот, придобит по време на брак.
- Справка за вписан акт в Имотен регистър – използва се за удостоверяване на придобиването на имот при подаване на декларация.
- Удостоверение за тежести на имот – понякога се изисква при деклариране на наследен или дарен имот, особено ако се ползва за гаранции или кредит.
За да подадете данъчна декларация онлайн, изберете желаната услуга от списъка.
Анонимен –
Страхотен продукт!