Данъчна оценка на имот
70,00 лв. – 90,00 лв.
Повече за документа: Удостоверението за данъчна оценка на имот е официален документ, който посочва данъчната стойност на имота според последната направена данъчна оценка. Самият документ посочва основната информация за дадения имот, каква е неговата данъчна оценка, кои са собствениците, какви са стойностите на данъчните оценки на всяка една от частите, които всеки собственик притежава, дали има неплатени задължения за имота.
Този документ се използва за извършването на различни процедури, свързани с промяна на собствеността на имота, кандидатстване за кредит, при съдебни дела, при спор за наследство или собственост, както и за представяне на документа пред различни институции в страната.
За да изпълним услугата, са необходими: три имена, ЕГН, адрес, номер на лична карта на собственика, който заявява услугата. За юридически лица е необходимо – ЕИК/ Булстат на фирмата, адрес на управление, имена на представител. Нужни са също подробни данни за адреса, на който се намира имота – гр./село, ул. №, бл., вх., ет., ап., кв./ масив, парцел, регулационен план.
Необходимо е да се посочи какъв е вида на имота (парцел, дворно място, земеделска земя, горска земя, сграда или част от сграда), да се посочи кадастрален номер на имота, ако такъв е наличен, документ за собственост на имота, както и подписано пълномощно по наш образец, който ще получите на имейла си.
Важно е да уточним, че ако не разполагате с пълните данни на за имота, ние ще Ви съдействаме за неговото идентифициране.
Основни институции, пред които може да се представи:
- Нотариус;
- Имотен регистър;
- Съдилища;
- Общинска администрация;
- Банки и финансови институции;
- Частни съдебни изпълнители.
Цената на услугата варира според това в какъв срок искате да се издаде документа:
- 7 работни дни: 70 лв.;
- 3 работни дни: 90 лв.
Удостоверението за данъчна оценка на имот е документ, който може да послужи за различни цели, както и да се представи пред различни видове институции.
Документът може да се използва при продажба, наследяване, прехвърляне, дарение на имота. Удостоверението може да се приложи също и при съдебни дела, свързани с делба на даден имот или при имотни спорове.
Този данъчен документ може да се използва също и при получаване на финансиране – като ипотечен кредит.
Как да се възползвате от услугата?
Изваждането на този документ може да отнеме ценно време, тъй като е необходимо да се даде заявка в общината, където се намира въпросният имот. Ако искате да спестите чакането по опашки и да избегнете бюрократичните спънки, можете да се доверите на нашите услуги и експертно обслужване.
За да набавим този документ вместо вас, е необходимо да добавите „Данъчна оценка на имот“ във Вашата количка, да предоставите необходимите документи и данни, а след това да заплатите услугата.
Ние ще обработим Вашата заявка възможно най-бързо и ще изпратим генерирано адвокатско пълномощно на Вашата електронна поща, което трябва да подпишете. Важно е да подчертаем, че ще получите пълномощното след успешно заплащане на таксата.
Услугата може да се комбинира с издаване на удостоверение за тежести на имот или документи за ипотечен кредит, когато се подготвя сделка с недвижим имот.
В каква форма можете да получите документа?
Можете да получите този документ в електронен вариант или на хартиен носител. Ако искате удостоверението да бъде на хартия, трябва да посочите адрес, до който да го изпратим. Валидността на документа не зависи от неговия формат.
Необходим ли е електронен подпис за подписване на пълномощното?
Не, не е необходимо да притежавате електронен подпис, за да подпишете пълномощното. Можете да го отворите през електронната си поща на мобилното си устройство – от там бързо и лесно ще поставите подписа си.
Важно е да допълним, че пълномощното е важно за извършване на услугата, тъй като чрез него Вие ни давате позволение да изискаме удостоверението за данъчна оценка на имот от Ваше име.
Поръчка | "Обикновена", "Експресна" |
---|
Анонимен –
Страхотен продукт!